Bc. Daniel BÁRTEK

Master's thesis

Modulární, dynamicky orientované prostředí pro výuku a metodika tvorby kurzů v tomto prostředí.

Modular object-oriented dynamic learning environment and methodology of creating courses with this learning environment.
Abstract:
Tato práce pojednává o metodice tvorby výukových kurzů, zejména v modulárním dynamicky orientovaném prostředí MOODLE. Představuje teoretické zázemí využívané e-learningem, popisuje modulárně objektově orientované prostředí s pohledu tvůrce kurzu. V praktické částí se věnuje nasazení a vytváření kurzů v tomto prostředí.
Abstract:
This thesis handles the learning programs creation methodology particularly in the dynamically oriented modular environment "MOODLE". It introduces a theoretic background used by e-learning, describes modular object oriented environment from the point of view of the class maker and in the practical part it is describing the application and class creation in this environment.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 6. 2008
Accessible from:: 6. 6. 2008
Identifier: 9840

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BÁRTEK, Daniel. Modulární, dynamicky orientované prostředí pro výuku a metodika tvorby kurzů v tomto prostředí.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 06. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 6. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Master programme / field:
Engineering Informatics / IT Education at Elementary and Secondary Schools

Theses on a related topic