Modulární, dynamicky orientované prostředí pro výuku a metodika tvorby kurzů v tomto prostředí. – Bc. Daniel BÁRTEK
Bc. Daniel BÁRTEK
Master's thesis
Modulární, dynamicky orientované prostředí pro výuku a metodika tvorby kurzů v tomto prostředí.
Modular object-oriented dynamic learning environment and methodology of creating courses with this learning environment.
Abstract:
Tato práce pojednává o metodice tvorby výukových kurzů, zejména v modulárním dynamicky orientovaném prostředí MOODLE. Představuje teoretické zázemí využívané e-learningem, popisuje modulárně objektově orientované prostředí s pohledu tvůrce kurzu. V praktické částí se věnuje nasazení a vytváření kurzů v tomto prostředí.Abstract:
This thesis handles the learning programs creation methodology particularly in the dynamically oriented modular environment "MOODLE". It introduces a theoretic background used by e-learning, describes modular object oriented environment from the point of view of the class maker and in the practical part it is describing the application and class creation in this environment.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 6. 2008
Accessible from:: 6. 6. 2008
Identifier:
9840
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÁRTEK, Daniel. \textit{Modulární, dynamicky orientované prostředí pro výuku a metodika tvorby kurzů v tomto prostředí.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/mym3tk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÁRTEK, Daniel. Modulární, dynamicky orientované prostředí pro výuku a metodika tvorby kurzů v tomto prostředí.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 06. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 6. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / IT Education at Elementary and Secondary Schools