Bc. Daniel BÁRTEK

Diplomová práce

Modulární, dynamicky orientované prostředí pro výuku a metodika tvorby kurzů v tomto prostředí.

Modular object-oriented dynamic learning environment and methodology of creating courses with this learning environment.
Anotace:
Tato práce pojednává o metodice tvorby výukových kurzů, zejména v modulárním dynamicky orientovaném prostředí MOODLE. Představuje teoretické zázemí využívané e-learningem, popisuje modulárně objektově orientované prostředí s pohledu tvůrce kurzu. V praktické částí se věnuje nasazení a vytváření kurzů v tomto prostředí.
Abstract:
This thesis handles the learning programs creation methodology particularly in the dynamically oriented modular environment "MOODLE". It introduces a theoretic background used by e-learning, describes modular object oriented environment from the point of view of the class maker and in the practical part it is describing the application and class creation in this environment.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2008
Zveřejnit od: 6. 6. 2008
Identifikátor: 9840

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BÁRTEK, Daniel. Modulární, dynamicky orientované prostředí pro výuku a metodika tvorby kurzů v tomto prostředí.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 06. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 6. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro základní a střední školy

Práce na příbuzné téma