Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her – Bc. Petr Cingr
Bc. Petr Cingr
Bachelor's thesis
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Optimising marketing mix using game theory
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá propojením dvou ekonomických disciplín, a to teorie her a marketingu. Ačkoliv je teorie her jedním z nejrychleji se rozvíjejících vědních oborů, nedostala se dosud do širšího povědomí. Oproti tomu marketing je již dlouhou dobu nepostradatelným oborem pro každou společnost, která chce ve dnešním hyper-konkurenčním prostředí uspět. Teorie her se zabývá řešením konfliktních …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with interconnection of two economic disciplines, game theory and marketing. Although game theory is one of the fastest growing science disciplines, it is not yet widely known. In contrast, marketing has long been an indispensable discipline for any company that wants to succeed in today's hyper-competitive environment. Game theory deals with conflict situations and therefore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/la501/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Reader: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková