Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem – Tomáš NOVÁK
Tomáš NOVÁK
Bakalářská práce
Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem
Image analysis of company engaged in retail and wholesale
Anotace:
Má bakalářská práce pojednává o analýze image firmy Autobaterie Novák, která se zabývá maloobchodním a velkoobchodním prodejem autobaterií. Teoretická část je zpracována z literárních zdrojů, které se týkají image firmy, firemní iden-tity, marketingu a péče o zákazníky. V praktické části je na základě marketingových analýz vyhodnocena image firmy jak z po-hledu zákazníků, tak z pohledu firmy a identifikovány …víceAbstract:
My bachelor work is dealing Image analysis of Autobaterie Novák, company which sells car batteries. The theoretical part of my bachelor work is based on literature which is focused on corpo-rate image, corporate identity, marketing and customer care. The practical part, based on marketing analysis, evaluates the corporate image from the perspective of customers and from the perspective of company. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22302
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Sasínková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁK, Tomáš. \textit{Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem} Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/myttom/. [cit. 2024-03-29].
Jak správně citovat práci
NOVÁK, Tomáš. Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o.
Tereza Prokešová -
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Karolína Pilátová -
Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain
Lenka ŠUSTROVÁ -
Corporate design
Štěpán Bejr -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová -
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
Monika Kovačová -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková