Tomáš NOVÁK

Bakalářská práce

Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem

Image analysis of company engaged in retail and wholesale
Anotace:
Má bakalářská práce pojednává o analýze image firmy Autobaterie Novák, která se zabývá maloobchodním a velkoobchodním prodejem autobaterií. Teoretická část je zpracována z literárních zdrojů, které se týkají image firmy, firemní iden-tity, marketingu a péče o zákazníky. V praktické části je na základě marketingových analýz vyhodnocena image firmy jak z po-hledu zákazníků, tak z pohledu firmy a identifikovány …více
Abstract:
My bachelor work is dealing Image analysis of Autobaterie Novák, company which sells car batteries. The theoretical part of my bachelor work is based on literature which is focused on corpo-rate image, corporate identity, marketing and customer care. The practical part, based on marketing analysis, evaluates the corporate image from the perspective of customers and from the perspective of company. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor: 22302

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Sasínková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVÁK, Tomáš. Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika