Petr Velička

Diplomová práce

Marketing na Internetu se zaměřením na technologii Flash

Marketing on the Internet focused on the technology Flash
Anotace:
Internet je fenoménem současnosti, v tržní realitě dnešní doby stále více platí ono rčení ? ?Kdo není na internetu, jako by nebyl?. Internetový marketing je dnes nedílnou součástí marketingu většiny firem. Dynamicky se rozvíjející tržní prostředí dneška však klade o to vyšší nároky na orientaci v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat moderní teoretické přístupy v marketnigu ? zejména v …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
  • Vedoucí: Vlasta Střížová
  • Oponent: Pavel Hrdlička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5614