Marketing na Internetu se zaměřením na technologii Flash – Petr Velička
Petr Velička
Diplomová práce
Marketing na Internetu se zaměřením na technologii Flash
Marketing on the Internet focused on the technology Flash
Anotace:
Internet je fenoménem současnosti, v tržní realitě dnešní doby stále více platí ono rčení ? ?Kdo není na internetu, jako by nebyl?. Internetový marketing je dnes nedílnou součástí marketingu většiny firem. Dynamicky se rozvíjející tržní prostředí dneška však klade o to vyšší nároky na orientaci v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat moderní teoretické přístupy v marketnigu ? zejména v …víceKlíčová slova
interaktivita kreativita grafika hry bannery SEM SEO vizuální komunikace reklama internet marketing Flash
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5614
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedoucí: Vlasta Střížová
- Oponent: Pavel Hrdlička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5614
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita internetové reklamy
Karolína Dostálová -
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
Martina Ivanová -
Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
Adam Steinbauer -
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
Patrik Bartošík -
Obhajoba absolvenské role: Clov ze hry Konec hry
Ondřej Kolín -
Netradiční hry a méně známé sportovní hry na středních školách
Antonín Zderčík -
Vývoj metodiky flétnové hry ve 20. století a její aplikace na současné metodické směry flétnové hry
Kristina Vaculová -
Průpravné hudební činnosti a hry k výuce hry na klavír v MŠ
Pavlína MALÍKOVÁ