Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovní výživy a doplňků stravy – Veronika Šigutová
Veronika Šigutová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovní výživy a doplňků stravy
Consumer Behaviour Analysis in the Sports Supplements Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování na trhu se sportovní výživou a doplňky stravy. Záměrem je rovněž získat hlubší vhled do postojů a preferencí spotřebitelů v této oblasti, identifikovat motivace, které vedou spotřebitele k užívání suplementů a zkoumat faktory, jež mají vliv na spotřebitelské rozhodování při nákupu doplňků stravy. Součástí je rovněž analýza postoje …víceAbstract:
This bachelor’s work focuses on analyzing consumer behavior in the market of sports nutrition and dietary supplements. The aim is to gain deeper insight into consumers' attitudes and preferences in this area, identify motivations driving consumers to use supplements, and examine factors influencing consumer decision making when purchasing dietary supplements. The thesis also includes an analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153144
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Adam Skácel
- Oponent: Lucie Waliszewská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIGUTOVÁ, Veronika. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovní výživy a doplňků stravy}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/mz2f23/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová -
Acetylcholinesterase-inhibitory properties of dietary supplements derived from natural products marketed against neurodegenerative disorders
Tereza Bendová -
Creation of “Dietary supplements customer journey map”
Ivan Nebogin -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Consumers attitudes to Dietary supplements and Functional food - Case study of the Czech Republic
Petra Kostková -
Herbal dietary supplements use by Czech adults: Exotic versus local herb species
Barbora Jirsáková -
The Language of Advertising Sports Nutrition and Supplements
Lukáš KALETA -
Doplňky sportovní výživy u dětí a mládeže (přehledová studie)
Tomáš PISKOŘ