Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení – Bc. Jan Machalka
Bc. Jan Machalka
Master's thesis
Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení
Effect of Marketing Education on Perception of Cognitive Biases
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje tématu ovlivňování a manipulace ve vztahu k nákupnímu chování. Využívá přitom teoretického rámce šesti principů ovlivňování představených Robertem Cialdinim. V teoretické části je přestavena problematika ovlivňování a změny postojů z pohledu různých oborů a autorů. Praktická část představuje hlavní myšlenku práce a pomocí kvantitativního výzkumu nastavuje směr posední části …viacAbstract:
This thesis is concerned with the manipulation of people´s purchasing behaviour. It uses the theoretical Framework provided by Robert Cialdini. The theoretical part is concerned with different approaches to the topic of influencing. In the practical part, quantitative research is presented to highlight the keynote of this thesis which is the impact of marketing knowledge on perceiving cognitive bias …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machalka, Jan. Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv odchytu a manipulace na prostorovou aktivitu prasat divokých (Sus scrofa)
Roman Bílek -
Manipulace mezi učiteli v MŠ
Kateřina VAVROŠOVÁ