Marketing vrcholového sportu se zaměřením na tenis. – Bc. Josef Neštický
Bc. Josef Neštický
Bachelor's thesis
Marketing vrcholového sportu se zaměřením na tenis.
Marketing of professional sport intent on tennis event.
Anotácia:
Bakalářská práce se skládá z několika částí, v první části práce se zaměřuji na obecnou problematiku marketingu a marketingu vrcholového sportu, ve druhé části práce analyzuji stav marketingu v Českém tenisovém svazu a vrcholovém tenisu. V závěrečné části vše shrnuji, když poukazuji na velmi širokou problematiku marketingu vrcholového sportu a význam vrcholového sportu a tenisu a dnes již jako významnou …viacAbstract:
In my bachelor ´s work I have tried to briefly explain general view to marketing as itself with special point of my look to marketing in the top sport. The second part of the work is a try to analyze situation in the Czech Tennis Association. The closing part of the work is a summarize with reference to a wide problems of the marketing in the top sport, its social standing and importance in the tennis …viacKľúčové slová
marketing sportovní marketing marketing vrcholového sportu masová média sponzoring reklama tenis Český tenisový svaz práva marketingový plán marketingová studie marketing sport´s marketing marketing of professional sport mass media advertising tennis Czech Tennis Association rights marketing plan marketing study
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w8v4a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedúci: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)
Natálie Rejčová -
Marketingová studie vybraného sportovního zařízení - posilovny TU v Liberci
Jakub Doležel -
Trendy v marketingové komunikaci: případová studie CZECHMAN Triatlon 2019
Michal HEJDUK -
Marketingová studie sportovního zařízení - lezecké stěny Technické univerzity v Liberci
Ondřej Štryncl -
Marketingová studie identifikace sportovce se sponzorující firmou
Šárka Sudová -
Marketingová stratégia firmy Max Sport
Alexandra Klačková -
Studie marketingového potenciálu sponzoringu vybraného projektu (taneční soutěž)
Andrea Kutová -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká