Bc. Silvia Falatová

Diplomová práce

Marketingová zákaznická segmentace banky

Bank customer marketing segmentation
Anotace:
Téma diplomové práce „Marketingová zákaznická segmentace banky“ je implementováno na případě konkrétní finanční instituce. I když jde o konkrétní banku, budu uvádět hypotetický název Banka Omega. Téma jsem si vybrala proto, že jsem v dané bance a na podobné pracovní pozici zaměstnaná, s čímž souvisí i moje další příprava a profesní růst. V dnešní době většina bank mění způsob svého přístupu ke klientům …více
Abstract:
Thesis "Marketing segmentation of bank customer“ is implemented on a particular financial institution. Although it is a specific bank, I will indicate the name of a hypothetical Omega Bank. The topic I choose because I am in the bank and working on a similar position employed, and thus even further my training and career growth. Nowadays, most banks are changing the way their access to clients according …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní