Bc. Silvia Falatová
Master's thesis
Marketingová zákaznická segmentace banky
Bank customer marketing segmentation
Abstract:
Téma diplomové práce „Marketingová zákaznická segmentace banky“ je implementováno na případě konkrétní finanční instituce. I když jde o konkrétní banku, budu uvádět hypotetický název Banka Omega. Téma jsem si vybrala proto, že jsem v dané bance a na podobné pracovní pozici zaměstnaná, s čímž souvisí i moje další příprava a profesní růst. V dnešní době většina bank mění způsob svého přístupu ke klientům …moreAbstract:
Thesis "Marketing segmentation of bank customer“ is implemented on a particular financial institution. Although it is a specific bank, I will indicate the name of a hypothetical Omega Bank. The topic I choose because I am in the bank and working on a similar position employed, and thus even further my training and career growth. Nowadays, most banks are changing the way their access to clients according …moreKeywords
Banka zákazník klíčový zákazník marketing vztahový marketing CRM segmentační proměnné segmentace segmentační modely subsegment trhy B2B a B2C prodej fragmentace Bank customer key customer relationship maekreting segmentation models for segmentations subsegmentation markets B2B a B2C sales fragmentation
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/iqkng/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Srovnání marketingových aktivit na trzích B2B a B2C a jejich vzájemná provázanost
Karel Havlíček