Marketingová zákaznická segmentace banky – Bc. Silvia Falatová
Bc. Silvia Falatová
Diplomová práce
Marketingová zákaznická segmentace banky
Bank customer marketing segmentation
Anotace:
Téma diplomové práce „Marketingová zákaznická segmentace banky“ je implementováno na případě konkrétní finanční instituce. I když jde o konkrétní banku, budu uvádět hypotetický název Banka Omega. Téma jsem si vybrala proto, že jsem v dané bance a na podobné pracovní pozici zaměstnaná, s čímž souvisí i moje další příprava a profesní růst. V dnešní době většina bank mění způsob svého přístupu ke klientům …víceAbstract:
Thesis "Marketing segmentation of bank customer“ is implemented on a particular financial institution. Although it is a specific bank, I will indicate the name of a hypothetical Omega Bank. The topic I choose because I am in the bank and working on a similar position employed, and thus even further my training and career growth. Nowadays, most banks are changing the way their access to clients according …víceKlíčová slova
Banka zákazník klíčový zákazník marketing vztahový marketing CRM segmentační proměnné segmentace segmentační modely subsegment trhy B2B a B2C prodej fragmentace Bank customer key customer relationship maekreting segmentation models for segmentations subsegmentation markets B2B a B2C sales fragmentation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iqkng/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Srovnání marketingových aktivit na trzích B2B a B2C a jejich vzájemná provázanost
Karel Havlíček