Quelques fetes régionales en France, en République tcheque et en Slovaquie – Bc. Jiřina Brablcová
Bc. Jiřina Brablcová
Bakalářská práce
Quelques fetes régionales en France, en République tcheque et en Slovaquie
Some regional holidays in France, in the Czech Republic and in Slovakia
Abstract:
The work named "Quelques fêtes régionales en France, en République tchèque et en Slovaquie" deals with the matter of viticultural festivities in three European regions, i.e. department Hérault in France, Czech region Slovácko and Slovak region of Nitra. The thesis aims to point out that even though these regions may seem to be geographically and culturally different from one to another, they still …víceAbstract:
Práce "Quelques fêtes régionales en France, en République tchèque et en Slovaquie" se zabývá vinařskými slavnostmi ve třech evropských regionech, tj. departmentu Hérault ve Francii, českému regionu Slovácko a slovenské Nitranské vinařské oblasti. Tato práce se snaží vyzdvihnout fakt, že i když se tyto oblasti mohou zdát od sebe geograficky i kulturně odlišné, mají mnohé společné. V našem případě se …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ktf92/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Miroslava Novotná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
A Deep Story of the Czech: The Social Meanings of Roma in Czech Society
Ondřej Klíma -
Dominant Language in Czech/English bilingual families living in the Czech Republic
Lenka Mastešová -
Competitiveness of marketing agencies lead by non-Czech managers on the Czech market
Maria Kurynova -
Wine and Wine Production from the Marketing Point of View
Anna Malakhova -
Wine Marketing
Maralmaa Anand -
Californian Wine Culture and its McDonaldization
Adela Turlington -
Analysis of wine and spirit educational systems in central Europe
Alina Zagretdinova -
Possibilities of Wine and Fish Dishes Pairing
Emil Žižka