Integrace dítěte s poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole – Mgr. Eliška Novotná
Mgr. Eliška Novotná
Bakalářská práce
Integrace dítěte s poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole
Integration of child with Autistic Spectrum Disorders at nursery school
Anotace:
Tématem bakalářské práce je integrace dítěte s poruchou autistického spektra (PAS) do běžné mateřské školy. Teoretická část se zabývá terminologií, charakteristikou a klasifikací jednotlivých poruch autistického spektra (Dětský autismus, Atypický autismus, Rettův syndrom, Aspergerův syndrom, Jiná dezintegrační porucha v dětství, Hyperaktivní porucha sdružená s mentální retardací a stereotypními pohyby …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the integration of a child with autism spectrum disorder (ASD) into an ordinary nursery school. The theoretical part deals with the terminology, characteristics and classification of particular autism spectrum disorders (Childhood autism, Atypical autism, Rett´s syndrome, Asperger´s syndrome, Other childhood desintegrative disorder, Overactive disorder associated …víceKlíčová slova
poruchy autistického spektra autismus integrativní vzdělávání integrace individuální vzdělávací plán speciální vzdělávací potřeby předškolní vzdělávání autism spektrum disorders autism integrative education integration individual education plan special education needs preschool education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ohziy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná