Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy – Bc. Miloš Chrást
Bc. Miloš Chrást
Diplomová práce
Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy
Analysis of contribution of didactic supports for development of key competencies at pupils of practical school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozborem sady speciálně připravených učebních opor, jejichž prostřednictvím je žákům praktické školy umožněno získávání a rozvíjení klíčových kompetencí.Abstract:
Thesis deals with analysis of set of specially prepared didactic supports, through which pupils of practical school are able to obtain and develop key competencies.Klíčová slova
žák se speciálními vzdělávacími potřebami rámcové vzdělávací programy učební opory vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením klíčové kompetence kompetence k učení kompetence komunikativní kompetence k řešení problémů kompetence občanské kompetence pracovní kompetence sociální a personální pupil with special educational needs Framework Education Programmes didactic supports education of pupils with mild mental retardation key competencies learning competencies communication competencies problem-solving competencies civic competencies professional competencies social and personal competencies
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vzwb0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2010
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Práce na příbuzné téma
-
Využití muzikofiletických principů ve výuce žáků 1. stupně základních škol pro rozvoj kompetence sociální a personální
Juliana Synková -
Osamělost na prahu adolescence a její prediktory: neklid, emoce a sociální kompetence
Nicola Kociánová -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Vztah sociálních kompetencí a duševního zdraví u dětí v rané adolescenci: role komunikace, empatie a asertivity
Markéta Krtičková -
Morální kompetence a sociální žádoucnost u příslušníků bezpečnostních a ozbrojených složek
Kristýna KUČEROVÁ -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Teaching English to Learners with Special Educational Needs
Jitka MELCROVÁ