Vliv sdělovacích prostředků na utváření současného obrazu světa - aspekty reklamy a jejího vlivu na dospívající mládež – Bc. Karel Jahoda
Bc. Karel Jahoda
Master's thesis
Vliv sdělovacích prostředků na utváření současného obrazu světa - aspekty reklamy a jejího vlivu na dospívající mládež
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou reklamního působení na adolescenty. Tastuje do jaké míry znají reklamní slogany a názvy propagovaného zboží. Sleduje postoje respondentů k reklamně a ke konkrétním reklamním produktůmAbstract:
This thesis deals with problems of influence of advertising on adolescents and tests, to wisch extent they know promotional slogans and names of promoted goods. The thesis traces attitudes of respondens towards advertising and particular products.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ma5gj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
- Vedúci: PhDr. Soňa Haluzová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAHODA, Karel. \textit{Vliv sdělovacích prostředků na utváření současného obrazu světa - aspekty reklamy a jejího vlivu na dospívající mládež}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/n03592/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Education / Social Education
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.