Bc. Karel Jahoda

Master's thesis

Vliv sdělovacích prostředků na utváření současného obrazu světa - aspekty reklamy a jejího vlivu na dospívající mládež

Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou reklamního působení na adolescenty. Tastuje do jaké míry znají reklamní slogany a názvy propagovaného zboží. Sleduje postoje respondentů k reklamně a ke konkrétním reklamním produktům
Abstract:
This thesis deals with problems of influence of advertising on adolescents and tests, to wisch extent they know promotional slogans and names of promoted goods. The thesis traces attitudes of respondens towards advertising and particular products.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2006
  • Supervisor: PhDr. Soňa Haluzová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / field:
Education / Social Education

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.