Vliv sdělovacích prostředků na utváření současného obrazu světa - aspekty reklamy a jejího vlivu na dospívající mládež – Bc. Karel Jahoda
Bc. Karel Jahoda
Diplomová práce
Vliv sdělovacích prostředků na utváření současného obrazu světa - aspekty reklamy a jejího vlivu na dospívající mládež
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou reklamního působení na adolescenty. Tastuje do jaké míry znají reklamní slogany a názvy propagovaného zboží. Sleduje postoje respondentů k reklamně a ke konkrétním reklamním produktůmAbstract:
This thesis deals with problems of influence of advertising on adolescents and tests, to wisch extent they know promotional slogans and names of promoted goods. The thesis traces attitudes of respondens towards advertising and particular products.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ma5gj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
- Vedoucí: PhDr. Soňa Haluzová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAHODA, Karel. \textit{Vliv sdělovacích prostředků na utváření současného obrazu světa - aspekty reklamy a jejího vlivu na dospívající mládež}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/n03592/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.