Bc. Pavla Dvořáčková

Master's thesis

Social media marketing jako nástroj pro posílení značky

Social media marketing as a tool for strengthening the brand
Anotácia:
Cílem diplomová práce „Social media marketing jako nástroj pro posílení značky“ je vytvoření komunikační strategie s využitím sociálních médií, kdy je kladen důraz na konkrétní strategické nástroje a jednotlivé cílové segmenty vybrané společnosti Penzion Zubr s. r. o. V teoretické části práce jsou vymezeny klíčové pojmy týkající se dané problematiky na základě rešerše odborné literatury. V analytické …viac
Abstract:
The aim of the senior thesis „Social media marketing as a tool for strengthening the brand“ is the creation of communication strategy by using social media, where the emphasis is placed on specific strategic tools and individual target segments of the selected company Penzion Zubr s.r.o. In the theoretical part of the work are defined the key terms that are related to the given issue based on a search …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

NEWTON University

Master programme:
Economics and Management