Bc. Jan Schneider
Diplomová práce
Marketing na sociálních sítích
Social media marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit efektivitu veřejnosprávní marketingové komunikace. Analyzovat současnou úroveň aktivity a angažovanosti sociálních médií měst ve vybraných státech Evropy. Za pomocí využití rozmanitých způsobů pro shromažďování dat a jejich následnou analýzou. Informace jsou získány prostřednictvím analýzy stažených dat z vybraných sociálních medií měst. Výzkum zahrnuje města, která …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the effectiveness of public administration marketing and communication. Analyze the current level of activity and involvement of social media of selected cities from selected European countries. Using a variety of methods for data collection and subsequent analysis. Information is obtained through the analysis of downloaded data from selected social media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6981
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program:
Informační management
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
15. 9. 2021
Kohout, J.
15. 9. 2021