Optimalizace nabídky služeb ve vybrané cestovní agentuře – Bc. Tomáš Klimsza
Bc. Tomáš Klimsza
Bachelor's thesis
Optimalizace nabídky služeb ve vybrané cestovní agentuře
Optimization of the Service Offer in the selected Travel Agency
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě vhodných teoreticko-metodologických východisek optimalizovat nabídku služeb v CA Maria Tour se zaměřením na internetové a mobilní aplikace, zvýšit povědomí zákazníků o CA Maria Tour Havířov a navrhnout opatření, která stabilizují současný stav. V práci je pro sběr dat využita metoda dotazníkového šetření. Současný stav podniku je ovlivněn uzavřením pobočky a neúčinností …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is based on some theoretical and methodological basis to optimize the range of services in CA Maria Tour with a focus on Internet, and mobile applications, increase customer awareness of CA Maria Tour Havířov and propose measures that stabilize the current situation. The method of questionnaire survey. The current state of the company affects closed branches and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/xlhph/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Petr Janík
- Reader: doc. RNDr. Pavol Plesník, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLIMSZA, Tomáš. \textit{Optimalizace nabídky služeb ve vybrané cestovní agentuře}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, Faculty of Philosophy and Science in Opava. 2021. Available from: https://theses.cz/id/n0a112/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Philosophy and Science in OpavaBachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Spa Management and Tourism
Theses on a related topic
-
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Postavení Asie v rámci online trhu cestovního ruchu
Michal Kovář -
Význam a kvalita online distribučních cest CK/CA v ČR
Tereza Paďouková -
Návrh a implementace online systému do cestovní agentury
Ondřej Gongala -
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Pavlo Pazelskyi -
Strategická komunikace ČR v současném bezpečnostním prostředí
Andrej Štuk -
Změny v marketingové komunikaci vlivem ekonomické krize
Pavel Heral -
Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru
Iveta Kratochvílová