Optimalizace nabídky služeb ve vybrané cestovní agentuře – Bc. Tomáš Klimsza
Bc. Tomáš Klimsza
Bakalářská práce
Optimalizace nabídky služeb ve vybrané cestovní agentuře
Optimization of the Service Offer in the selected Travel Agency
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě vhodných teoreticko-metodologických východisek optimalizovat nabídku služeb v CA Maria Tour se zaměřením na internetové a mobilní aplikace, zvýšit povědomí zákazníků o CA Maria Tour Havířov a navrhnout opatření, která stabilizují současný stav. V práci je pro sběr dat využita metoda dotazníkového šetření. Současný stav podniku je ovlivněn uzavřením pobočky a neúčinností …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is based on some theoretical and methodological basis to optimize the range of services in CA Maria Tour with a focus on Internet, and mobile applications, increase customer awareness of CA Maria Tour Havířov and propose measures that stabilize the current situation. The method of questionnaire survey. The current state of the company affects closed branches and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xlhph/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Petr Janík
- Oponent: doc. RNDr. Pavol Plesník, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Postavení Asie v rámci online trhu cestovního ruchu
Michal Kovář -
Význam a kvalita online distribučních cest CK/CA v ČR
Tereza Paďouková -
Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů
Filip Janás -
Návrh a implementace online systému do cestovní agentury
Ondřej Gongala -
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Pavlo Pazelskyi -
Strategická komunikace ČR v současném bezpečnostním prostředí
Andrej Štuk -
Změny v marketingové komunikaci vlivem ekonomické krize
Pavel Heral