Využití problémového vyučování v předmětu účetnictví na obchodních akademiích – Aneta Hezinová
Aneta Hezinová
Bachelor's thesis
Využití problémového vyučování v předmětu účetnictví na obchodních akademiích
The use of problem-based teaching in the subject of accounting in business academies
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím problémového vyučování v předmětu účetnictví na obchodních akademiích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaobírá významem účetnictví a postavením předmětu účetnictví na obchodních akademiích. Pozornost je věnována výchovně vzdělávacím cílům, uspořádání učiva, mezipředmětovým vztahům a učebnici jako hlavní učební pomůcce. Dále …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of problem-based teaching in the subject of accounting which is taught in business academies. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the importance of accounting and with the particular position of object of accounting for business academies. The attention is paid to the educational objectives, its layout, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51357
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2016
- Supervisor: Kateřina Berková
- Reader: Martina Nýčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51357
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Finance a účetnictví / Učitelství praktického vyučování v ekonomickém vzdělávání
Theses on a related topic
-
Teaching English through Literature: Course Design
Pavla Nováková -
Využití Open Source ERP systému pro řešení konkrétního realizačního problému
Martin Kemka -
Využití problémového vyučování při výuce účetnictví na středních školách
Marie Fišerová -
Didaktická analýza učiva o mzdách 1. koncentrického okruhu v předmětu účetnictví na obchodních akademiích
Kateřina Urbášková -
Věcný a didaktický rozbor učiva o mzdách v prvním koncentrickém okruhu předmětu účetnictví na OA
Kateřina Beznosková -
Problémové vyučování v předmětu účetnictví v kontextu experimentálního ověření případové studie
Michaela Beránková -
Využití problémové metody v geografickém vzdělávání
Alena Rýparová -
Didaktická analýza učiva o finančním majetku v účetnictví s využitím případové studie
Zdeněk Pospíšil