Využití problémového vyučování v předmětu účetnictví na obchodních akademiích – Aneta Hezinová
Aneta Hezinová
Bakalářská práce
Využití problémového vyučování v předmětu účetnictví na obchodních akademiích
The use of problem-based teaching in the subject of accounting in business academies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím problémového vyučování v předmětu účetnictví na obchodních akademiích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaobírá významem účetnictví a postavením předmětu účetnictví na obchodních akademiích. Pozornost je věnována výchovně vzdělávacím cílům, uspořádání učiva, mezipředmětovým vztahům a učebnici jako hlavní učební pomůcce. Dále …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of problem-based teaching in the subject of accounting which is taught in business academies. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the importance of accounting and with the particular position of object of accounting for business academies. The attention is paid to the educational objectives, its layout, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51357
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Kateřina Berková
- Oponent: Martina Nýčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51357
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Učitelství praktického vyučování v ekonomickém vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English through Literature: Course Design
Pavla Nováková -
Využití Open Source ERP systému pro řešení konkrétního realizačního problému
Martin Kemka -
Využití problémového vyučování při výuce účetnictví na středních školách
Marie Fišerová -
Didaktická analýza učiva o mzdách 1. koncentrického okruhu v předmětu účetnictví na obchodních akademiích
Kateřina Urbášková -
Věcný a didaktický rozbor učiva o mzdách v prvním koncentrickém okruhu předmětu účetnictví na OA
Kateřina Beznosková -
Problémové vyučování v předmětu účetnictví v kontextu experimentálního ověření případové studie
Michaela Beránková -
Využití problémové metody v geografickém vzdělávání
Alena Rýparová -
Didaktická analýza učiva o finančním majetku v účetnictví s využitím případové studie
Zdeněk Pospíšil