Karolína Zirmová

Bakalářská práce

Inovativní marketing subjektu cestovního ruchu

-

Innovative marketing of a tourism subject
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu inovativního marketingu vybraného subjektu cestovního ruchu. Vzhledem k rozvoji marketingu v posledních letech je nesmírně důležité, aby podnik na vývoj jednotlivých marketingových nástrojů reagoval a začal je používat v praxi. To souvisí především s marketingovou komunikací, která se odehrává v první řadě přes internet, konkrétně pak přes webové stránky, blogy …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of innovative marketing of a selected tourism subject. Given the development of marketing in recent years, it is extremely important for the company to respond to the development of individual marketing tools and start using them in practice. This is mainly related to marketing communication, which is realized primarily through the internet, specifically through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zirmová, Karolína. Inovativní marketing subjektu cestovního ruchu. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch