Miriama Harabinová

Bakalářská práce

Akvizice nových zákazníků na italském trhu zemědělské techniky

Acquisition of New Customers on the Italian Market of Agricultural Machinery
Anotace:
Bakalárska práca bola spracovaná na tému: "Akvizície nových zákazníkov na talianskom trhu poľnohospodárskej techniky" a skláda sa zo 4 častí. Cieľom práce je popísať podrobný priebeh akizícií na konkrétnom tržnom segmente a zároveň vyhodnotiť ich úspešnosť. Záverom práce sú spracované rady a doporučenia pre manažérov, ktorí sa chystajú na obchodné rokovanie s talianskými spoločnostiami.
Abstract:
Bachelors work deals with "Acquisition of New Custumers on the Italian Market of Agricultural Machinery" and it consists of 4 parts. The main goal of this work is to describe process of acquisition at the concrete sector of market and furthermore to analyse if this process was saccessful or not. At the end of work there are mentioned advices and recommendations for managers, who are going to start …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Miloslav Cváček
  • Oponent: Martina Hoďáková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod