Analýza spokojenosti zákazníků KB s internetovým bankovnictvím – Bc. Tomáš KRAUS
Bc. Tomáš KRAUS
Master's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků KB s internetovým bankovnictvím
Analysis of customer satisfaction in KB with internet banking
Abstract:
Předložená diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků Komerční banky, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První se zabývá samotnými bankami, druhá kapitola je věnována zákazníkovi a třetí kapitola rozebírá zákaznickou spokojenost. Praktická část je členěna rovněž do tří kapitol. Ve čtvrté kapitole této práce je představena …moreAbstract:
This presented diploma thesis is focused on the analysis of customer satisfaction in Komerční banka, a.s. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains three chapters. The first deals with the banks themselves, the second chapter is devoted to the customer and the third chapter discusses customer satisfaction. The practical part is also divided into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRAUS, Tomáš. Analýza spokojenosti zákazníků KB s internetovým bankovnictvím. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Centrální banka Ruské federace a Česká národní banka - Cíle a nástroje
Pavlína FUCHSOVÁ