Bc. Tomáš KRAUS

Master's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků KB s internetovým bankovnictvím

Analysis of customer satisfaction in KB with internet banking
Abstract:
Předložená diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků Komerční banky, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První se zabývá samotnými bankami, druhá kapitola je věnována zákazníkovi a třetí kapitola rozebírá zákaznickou spokojenost. Praktická část je členěna rovněž do tří kapitol. Ve čtvrté kapitole této práce je představena …more
Abstract:
This presented diploma thesis is focused on the analysis of customer satisfaction in Komerční banka, a.s. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains three chapters. The first deals with the banks themselves, the second chapter is devoted to the customer and the third chapter discusses customer satisfaction. The practical part is also divided into …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRAUS, Tomáš. Analýza spokojenosti zákazníků KB s internetovým bankovnictvím. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/