Zdravý životní styl jako nový trend v marketingu – Veronika Šebestová
Veronika Šebestová
Bachelor's thesis
Zdravý životní styl jako nový trend v marketingu
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá moderním marketingem a jeho působením na spotřebitele z hlediska segmentace trhu a to zejména ve spojení se zdravým ži-votním stylem. V teoretické části je definován zdravý životní styl a také alternativní výživové směry, které mají nemalý vliv na rozhodovací proces zákazníka. Dále jsou zde rozebrány faktory, které ovlivňují chování spotřebitele, a také segment trhu, jeho …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with modern marketing and influence on the consumers in terms of segmentation of the market, especially in connection with a healthy life-style. The theoretical part defines a healthy lifestyle as well as alternative nutritional directions that have a significant impact on the customer's decision-making process. In addition, there are analyzed the factors that influence consumer …moreKeywords
Zdravý životní styl zdraví výživa alternativní výživové styly moderní marke-ting spotřebitel segmentace trhu marketingová komunikace produktový mix / Healthy lifestyle health nourishment alternative nutritional styles modern marketing consumer market segmentation market communication product mix.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/n0qqxp/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEBESTOVÁ, Veronika. \textit{Zdravý životní styl jako nový trend v marketingu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/n0qqxp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Sezónnost a produktový mix destinace Mikulovsko
Kateřina Sojková -
Produktový mix pobočky společnosti Cinema City Ústí nad Labem
Klára KOUPILOVÁ -
Produktový mix Českých drah, a.s.
Martin Kopřiva -
Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix
Jan VETÝŠKA -
Produktový mix firmy Pekařství Cais
Iveta NOVÁKOVÁ -
Marketingový mix společnosti IKEA
Veronika BRIEDLOVÁ -
Alternativní výživové styly
Lucie ŠNEBERKOVÁ -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova