Bc. Lukáš Štepanovský

Diplomová práce

Príbeh a proces: Naratívny dizajn v digitálnych hrách

Story and Process: Narrative design in digital games
Abstract:
The thesis examines expressive tools that digital games use to convey their stories. It develops a critical perspective for story integration analysis in a particular game. The theoretical part of the thesis explains the concept of narrative design in contemporary game development practice. Subsequently, it proposes a broader definition for the term narrative element and defines the concept of the …více
Abstract:
Diplomová práca skúma vyjadrovacie prostriedky príbehu v digitálnych hrách. Hľadá spôsoby ako kriticky analyzovať zapojenie príbehu do systému hry. Teoretická časť práce vysvetľuje pojem naratívny dizajn v kontexte súčasnej praxe herného vývoja. Následne definuje koncept naratívneho prvku a naratívneho procesu, ktorý dynamicky prepája hráčske motivácie a aktivity s prezentáciou naratívneho obsahu. …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Bc. Silvester Buček
  • Oponent: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií