Kreativita jako konkurenční výhoda v social media marketingu – Nikola Drobná
Nikola Drobná
Bachelor's thesis
Kreativita jako konkurenční výhoda v social media marketingu
Creativity as a competitive advantage in Social Media Marketing
Anotácia:
Cílem závěrečné práce je prozkoumat a analyzovat význam a roli kreativity v Social Media Marketingu a její možné využití pro dosažení konkurenční výhody. Práce zahrnuje analýzu současného stavu Social Media Marketingu a také příklady úspěšných kampaní, které zdůrazňují význam kreativity v této oblasti. Závěr obsahuje praktická doporučení a rady pro společnosti, marketéry a odborníky, jak efektivně …viacAbstract:
The aim of this thesis is to explore and analyse the importance and role of creativity in Social Media Marketing and its possible use for achieving competitive advantage. The thesis includes an analysis of the current state of Social Media Marketing as well as examples of successful campaigns that highlight the importance of creativity in this area. It concludes with practical recommendations and advice …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok