Krizová komunikace v podnicích v době pandemie COVID-19 – Bc. Věra Herčuthová
Bc. Věra Herčuthová
Master's thesis
Krizová komunikace v podnicích v době pandemie COVID-19
Crisis communication in companies in times of COVID-19 pandemic
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou krizové komunikace podniků v době pandemie COVID-19. Cílem práce je shrnout teoretické poznatky soudobých autorů v oblasti komunikování krize, a dále analyzovat strategii krizové komunikace vybrané firmy a předložit návrh na její optimalizaci. Teoretická část práce poskytuje přehled zásad efektivní krizové komunikace a modelových přístupů ke komunikování …moreAbstract:
This master‘s thesis deals with the issue of companies´ crisis communication during the COVID-19 pandemic. The purpose of the thesis is to summarize theoretical knowledge of current authors in terms of crisis communication, and subsequently analyze the strategy of crisis communication of selected company and provide a suggestion for its optimalization. The theoretical part of the thesis sums …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 17. 2. 2022
- Supervisor: Mgr. Eva Švejdarová, Ph.D. M.A.
- Reader: Eva Jaderná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Economics and Management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior
Hemisha Patel -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Komunikační strategie firmy Česká exportní banka, a.s.
Martina Bartáková -
Komunikační strategie "územních samospráv" (krajů, města, obce a informace)
Marie SLOUPOVÁ -
Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky
Kateřina Vaňková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights