Bc. Vladislav KLOUDA

Master's thesis

Vliv školního prospěchu na rozvoj informatického myšlení

The influence of school results on the development of computational thinking
Anotácia:
Práce s názvem "Vliv školního prospěchu na rozvoj informatického myšlení" je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola popisuje hru, učení a jejich provázanost. Druhá část pojednává o socioekonomickém statutu rodiny. Třetí kapitola je zaměřena na informatické myšlení. Vybrané deskové hry jsou uvedeny ve čtvrté kapitole. Další část popisuje průběh experimentu na vybrané základní škole. Výstupy experimentu …viac
Abstract:
The title of this dissertation is "The influence of school performance on the development of the computational thinking" and it includes six parts. The first part describes a proces of playing, learning and their connection. The second part deals with socioeconomical status of family. The third chapter is focused on computational thinking. Certain selected board games are descripted in the fourth part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Zbyněk Filipi, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLOUDA, Vladislav. Vliv školního prospěchu na rozvoj informatického myšlení. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in the Informatics and Lower Secondary School Teacher Training in the Technology and Design