Radovan Sochor

Bakalářská práce

Marketing franchisingového řetězce Švejk restaurant

Marketing of franchising concept Švejk restaurant
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem franchisingového řetězce Švejk restaurant. Cílem této práce je analýza konceptu Švejk restaurant z teoretického i praktického hlediska. První kapitola se zabývá obecnými znalostmi o franchisingu. Druhá kapitola je zaměřena na základní teoretické znalosti marketingu. Ve třetí kapitole popisuji základní charakteristiky konceptu Švejk restaurant. Čtvrtá kapitola …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing franchising chain Švejk restaurant. The aim of this work is to analyze the concept of Švejk restaurant from a theoretical and practical perspective. The first chapter covers the general knowledge about franchising. The second chapter focuses on the basic theoretical knowledge of marketing. The third chapter describes the basic characteristics of the concept …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
  • Vedoucí: Vladimíra Filipová
  • Oponent: Lenka Turnerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35462

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.