Marketing franchisingového řetězce Švejk restaurant – Radovan Sochor
Radovan Sochor
Bakalářská práce
Marketing franchisingového řetězce Švejk restaurant
Marketing of franchising concept Švejk restaurant
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem franchisingového řetězce Švejk restaurant. Cílem této práce je analýza konceptu Švejk restaurant z teoretického i praktického hlediska. První kapitola se zabývá obecnými znalostmi o franchisingu. Druhá kapitola je zaměřena na základní teoretické znalosti marketingu. Ve třetí kapitole popisuji základní charakteristiky konceptu Švejk restaurant. Čtvrtá kapitola …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing franchising chain Švejk restaurant. The aim of this work is to analyze the concept of Švejk restaurant from a theoretical and practical perspective. The first chapter covers the general knowledge about franchising. The second chapter focuses on the basic theoretical knowledge of marketing. The third chapter describes the basic characteristics of the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35462
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: Vladimíra Filipová
- Oponent: Lenka Turnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35462
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.