Sabina Rousová

Diplomová práce

Strategický marketing vybraného produktu s označením Klasa

Strategic Marketing of the Selected Product with Brand KLASA
Anotace:
Kvalita potravin je v dnešní době silně diskutované téma. Diplomová práce se zabývá problematikou strategického marketingu uplatňovaného při prodeji potravin a národní značkou kvality KLASA, která od roku 2003 působí na českém trhu jako nástroj pro rozlišení kvalitních potravin. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů marketing, strategický marketing a značka a dále také rozebírá situaci kvality …více
Abstract:
Food quality is nowadays heavily discussed topic. This thesis deals with strategic marketing relied on the sale of food and national quality mark KLASA. This brand operates since 2003 on the Czech market as a tool for distinguishing quality food. The theoretical section explains the concepts of marketing, strategic marketing and brand, and also analyses the quality of the food situation in the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 9. 2013
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39111

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa