Genderové stereotypy v reklamě – Bc. Natálie Huptychová
Bc. Natálie Huptychová
Diplomová práce
Genderové stereotypy v reklamě
Gender stereotypes in commercials
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem „Genderové sterotypy v reklamě“ má za cíl identifikovat genderové stereotypy v televizní reklamě v české televizi a zjistit, jak je vnímá publikum. K dosažení tohoto cíle byla nejdříve zvolena technika pozorování. Pro tuto techniku byl zvolen vzorek reklam na stanici televize Nova, v hlavním vysílacím čase, během jednoho týdne. Následně byly identifikovány genderové stereotypy …víceAbstract:
This diploma thesis entitled "Gender Stereotypes in commercials" aims to identify gender stereotypes in television advertisement on Czech television and to find out how the audience perceives them, as the public was considered as an audience here. To achieve this goal, the observation technique was first chosen. For this technique, a sample of commercials at the Nova television station, in prime time …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Gender a genderové stereotypy z pohledu mužů a žen žijících v rurálním prostředí
Hana Pokorná -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Ona a on: Genderové stereotypy ve výtvarném projevu u teenagerů.
Kateřina Hadravová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
Andrea Vohralíková -
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková
Název
Vložil
Vloženo
Práva