HR marketing pro vývojově zaměřenou firmu – Tereza Rozdolská
Tereza Rozdolská
Bakalářská práce
HR marketing pro vývojově zaměřenou firmu
HR marketing for a company oriented towards development
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a realizovat HR marketingovou kampaň za účelem získání nových zaměstnanců (primárně z řad studentů či absolventů vysoké školy) pro vývojově zaměřenou firmu ELLA-CS, s.r.o. Tato kampaň spočívá v návrhu a tvorbě firemního profilu na jednom z internetových portálů práce, a to s využitím moderních nástrojů a trendů současného HR marketingu. V teoretické části je …víceKeywords
employer branding
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10331
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Smolíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
HR marketing ve společnosti ABC
Jakub Krček -
HR marketing ve společnosti JYSK
Iuliia Smiatkina -
HR marketing ve vybrané organizaci
Markéta MUSILOVÁ -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
HR marketing v mezinárodním podniku
Eliška Matuštíková -
HR marketing ve firmě Přerost a Švorc - auto, s.r.o.
Leona Marie Kamírová -
Employer branding a HR marketing společnosti CoolPeople
Diana Hovorková
Název
Vložil
Vloženo
Práva