Ocenění společnosti Kofola a.s. – Ha Phuong Doan Thi
Ha Phuong Doan Thi
Diplomová práce
Ocenění společnosti Kofola a.s.
Valuation of the Company Kofola a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je stanovit objektivizovanou hodnotu společnosti Kofola a.s. k datu 31.12.2014 pro potřeby managementu a majitelů. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou a praktickou část. V teoreticko-metodologické části jsou popsány základní pojmy a metodiky oceňování podniku. V praktické části práce je teorie aplikována na data společnosti Kofola a.s. Diplomová práce obsahuje představení …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the value of the company Kofola a.s. by the date 31st of December 2014 for the needs of the managers and owners. The thesis consists of two main parts, the theoretical-methodological part and the practical part. The theoretical part describes the basic concepts and methods of valuation of a company. In the practical part, the theory is applied to data of Kofola …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49294
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Jindřich Špička
- Oponent: Luboš Smrčka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49294
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice
Roman Pražský -
Chování spotřebitele na trhu s nealkoholickými nápoji
Kateřina Lorencová -
E-commerce na českém trhu s nealkoholickými nápoji
Thi Loan Nguyen -
Vliv informací na spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji
Monika Strašíková -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji
Lucie Zháňalová -
Spotřebitelské chování na trhu s potravinami a nealkoholickými nápoji
Kateřina Machařová -
Strategická analýza společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s.
Martin Borota