Formování první slovenské scény českými divadelníky v letech 1920 – 1938 – Mgr. Tereza Blažková
Mgr. Tereza Blažková
Diplomová práce
Formování první slovenské scény českými divadelníky v letech 1920 – 1938
Formation of the first Slovak stage by the Czech theatermakers between 1920 and 1938
Anotace:
Diplomová práce pojednává o realizaci a následném formování první profesionální slovenské scény českými divadelníky v období první republiky. Průvodní část se zaměřuje na vznik a fungování Družstva SND. Následující kapitoly již popisují a analyzují kroky jednotlivých ředitelů a uměleckých šéfů činohry, opery a baletu při koncipování dramaturgie, propagace, fundraisingu, marketingu a také při samotném …víceAbstract:
The master thesis deals with the realization and subsequent formation of the first professional Slovak theatre scene by Czech theatremakers during the period of the First Czechoslovak Republic. The accompanying part of this thesis focuses on the establishment and functioning of the “SNT Company”. The following chapters describe and analyze the actions of the directors and artistic directors of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dasvc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Legionářské spolky a jejich vzájemné vztahy v meziválečném období
Anna-Marie Elsnerová -
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
Zuzana Barysz -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík