Sardor Hudaybergenov

Diplomová práce

Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků

The image of Uzbekistan as a travel destination from the perspective of Czech visitors
Anotace:
V kontextu cestovního ruchu je image destinace velmi důležitá a hraje zásadní roli v otázkách výběru destinace. Pojmy image destinace, marketing destinace a branding jsou úzce propojeny. Konečným cílem každé destinace je ovlivnit rozhodování a výběr potenciálních turistů související s cestovním ruchem prostřednictvím marketingových aktivit. Ačkoli není možné ovlivnit všechny aspekty tvorby image, odborníci …více
Abstract:
The main aim of this work is therefore to evaluate the image of Uzbekistan as a travel destination from the perspective of potential visitors from Czech Republic. Therefore, the research question "How is the image of Uzbekistan perceived as a tourist destination among Czech people?"
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Liběna Jarolímková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81296

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod