Sardor Hudaybergenov

Master's thesis

Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků

The image of Uzbekistan as a travel destination from the perspective of Czech visitors
Abstract:
V kontextu cestovního ruchu je image destinace velmi důležitá a hraje zásadní roli v otázkách výběru destinace. Pojmy image destinace, marketing destinace a branding jsou úzce propojeny. Konečným cílem každé destinace je ovlivnit rozhodování a výběr potenciálních turistů související s cestovním ruchem prostřednictvím marketingových aktivit. Ačkoli není možné ovlivnit všechny aspekty tvorby image, odborníci …more
Abstract:
The main aim of this work is therefore to evaluate the image of Uzbekistan as a travel destination from the perspective of potential visitors from Czech Republic. Therefore, the research question "How is the image of Uzbekistan perceived as a tourist destination among Czech people?"
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2020
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Liběna Jarolímková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81296

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod