Marketingová strategie pro vstup nové webové aplikace s využitím umělé inteligence na trh a návrh na její vylepšení. – Karolína Hladíková
Karolína Hladíková
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro vstup nové webové aplikace s využitím umělé inteligence na trh a návrh na její vylepšení.
Marketing strategy for the market entry of a new web application using artificial intelligence and proposal for its improvement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro vstup nové webové aplikace využívající umělou inteligenci na trh a návrhem na její vylepšení. Práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu aplikace Brand Driver, vytvořené společností QUENYA technologie s.r.o., která usnadňuje tvorbu marketingového obsahu a analýz. Dále obsahuje podrobnou SWOT analýzu, srovnání s konkurencí a zhodnocení aktuální …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on a marketing strategy for the market entry of a new web application using artificial intelligence and a proposal for its improvement. The thesis analyzes the marketing mix of the Brand Driver application, created by QUENYA technology s.r.o., which facilitates the creation of marketing content and analysis. It also includes a detailed SWOT analysis, comparison with competitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95036
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2025
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Kateřina Chvátalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLADÍKOVÁ, Karolína. \textit{Marketingová strategie pro vstup nové webové aplikace s využitím umělé inteligence na trh a návrh na její vylepšení.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/n1jz8t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95036
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Leveraging Artificial Intelligence (Ai) for the Enhancement of Business Processes Performance
Jakub Kánovics -
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Artifial Intelligence for Marketing and Development of Retail Companies
Anastasia Deryabina -
Webová aplikace sloužící k orchestraci modelů umělé inteligence
Jan Straka -
Umělá inteligence v prostředí webu
Pavel Jaroš -
Webová platforma pro kvízové otázky s využitím prvků umělé inteligence
Josef Micak -
Aplikace umělé inteligence ve vizuální tvorbě
Jaroslav Kolář