Karolína Hladíková

Bakalářská práce

Marketingová strategie pro vstup nové webové aplikace s využitím umělé inteligence na trh a návrh na její vylepšení.

Marketing strategy for the market entry of a new web application using artificial intelligence and proposal for its improvement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro vstup nové webové aplikace využívající umělou inteligenci na trh a návrhem na její vylepšení. Práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu aplikace Brand Driver, vytvořené společností QUENYA technologie s.r.o., která usnadňuje tvorbu marketingového obsahu a analýz. Dále obsahuje podrobnou SWOT analýzu, srovnání s konkurencí a zhodnocení aktuální …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on a marketing strategy for the market entry of a new web application using artificial intelligence and a proposal for its improvement. The thesis analyzes the marketing mix of the Brand Driver application, created by QUENYA technology s.r.o., which facilitates the creation of marketing content and analysis. It also includes a detailed SWOT analysis, comparison with competitors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 1. 2025
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Kateřina Chvátalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/95036