Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií – Bc. Lucie Kovácsová
Bc. Lucie Kovácsová
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií
Marketing Communications as a Part of Marketing Strategies
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Microsoft při uvedení nového operačního systému Windows 8 na český trh. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na shrnutí poznatků z oblasti marketingu. Jsou zde popsány základní pojmy jako marketingová komunikace, marketing a marketingový mix. V praktické části je představena společnost …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication analysis of the Microsoft Company during the new operating system Windows 8 launch on the Czech market. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the findings summary in the field of marketing. Basic terms such as marketing communication, marketing and marketing mix are described here. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2015
Accessible from:: 27. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁCSOVÁ, Lucie. \textit{Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/n1lfwi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kovácsová, Lucie. Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Security Technologies, Systems and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková