Bc. Lucie Kovácsová

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií

Marketing Communications as a Part of Marketing Strategies
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Microsoft při uvedení nového operačního systému Windows 8 na český trh. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na shrnutí poznatků z oblasti marketingu. Jsou zde popsány základní pojmy jako marketingová komunikace, marketing a marketingový mix. V praktické části je představena společnost …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication analysis of the Microsoft Company during the new operating system Windows 8 launch on the Czech market. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the findings summary in the field of marketing. Basic terms such as marketing communication, marketing and marketing mix are described here. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2015
Accessible from:: 27. 5. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kovácsová, Lucie. Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe