Tereza KROLLOVÁ

Bachelor's thesis

Bryofloristický průzkum přírodní památky a evropsky významné lokality Třtěnské stráně v Českém středohoří

Bryofloristic Research of a Natural Monument and Special Area of Conservation Třtěnské stráně in the Central Bohemian Highlands
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo provést bryofloristický průzkum přírodní památky a evropsky významné lokality Třtěnské stráně v Českém středohoří. Lokalita byla rozdělena na několik dílčích ploch s rozdílnými přírodními podmínkami a z toho důvodu se také druhová skladba mechorostů na jednotlivých plochách lišila. Lokalita byla navštěvována opakovaně, a to v různých vegetačních obdobích. První průzkum …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to conduct bryofloristic survey of the natural monument and Site of European importance Trtenske strane in the Bohemian Central Highlands. The site was divided into several sub-areas with different natural conditions and for this reason the species composition of bryophytes differed in each area. The site was visited repeatedly during different growing seasons. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Lenka Němcová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KROLLOVÁ, Tereza. Bryofloristický průzkum přírodní památky a evropsky významné lokality Třtěnské stráně v Českém středohoří. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Science

Bachelor programme / field:
Biology / Biology