Analýza procesov a nástrojov hodnotenia kampaňových reakcií – Lýdia Hlaváčková
Lýdia Hlaváčková
Master's thesis
Analýza procesov a nástrojov hodnotenia kampaňových reakcií
Analýza procesů a nástrojů hodnocení kampaňových reakcí
Abstract:
Tato práce je specializovaná na analýzu reakcí klientů banky na marketingové kampaně. Za účelem takové studie jsou z pohledu informačních systémů esenciální systémy pro řízení vztahů se zákazníky, tedy CRM systémy, a to i jejich operační část, se kterou pracují všichni zaměstnanci, i analytická sloužící na agregaci a využívání informací operační části na rozhodování. Pro správné porozumění business …moreAbstract:
This thesis is specialised to analyse clients responds from banking industry to mar-keting campaigns. For purpose of such study are from the view of the information systems essential Customer Relationship Management systems, CRM systems, their operational part, with which are working all the employees and also analytical part, which serve for agregation a usage information of the operational part for …moreAbstract:
Táto práca je špecializovaná na analýzu reakcií klientov banky na marketingové kampane. Za účelom takej štúdie sú z pohľadu informačných systémov esenciálne systémy na riadenie vzťahov so zákazníkmi, teda CRM systémy, a to aj ich operačná časť, s ktorou pracujú všetci zamestnanci, aj analytická, slúžiaca na agregovanie a využívanie informácií operačnej časti na rozhodovanie. Pre správne porozumenie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31831
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2012
- Supervisor: Ota Novotný
- Reader: Petr Tesárek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31831
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Efektivita email marketingu na konferenci Cypherconf
Lucia Krajňáková -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Sociální média jako nová forma přímého marketingu
Nataliya Kachur -
Využití přímého marketingu v ČSOB, a.s.
Kateřina Mašková -
Využití inovativního marketingu podniku v oblasti služeb
Matěj Florián -
Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR
Lenka Leličová