Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt – Ing. Lucie Holubičková
Ing. Lucie Holubičková
Bakalářská práce
Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt
Marketing Communication Campaign for a chosen Product
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo najít přijatelnou marketingovou komunikační kampaň na vybraný produkt za použití veškerých získaných informací z oblasti marketingu, především využití marketingového mixu. V první řadě mi velice pomohl provedený marketingový výzkum, pro který jsem zvolila formu dotazování. V aplikační části jsem se věnovala charakteristice firmy, prostředí a jejich produktů. Následně …víceAbstract:
The aim of my Bachelor Thesis was to find the appropriate marketing communication campaign for a chosen product using all acquired information from marketing area, especially the use of marketing mix. In the first place the conducted marketing research has helped me for which I have chosen the form of questioning. In the application part I have applied to the company profile, its environment and products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xoiv1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
- Oponent: Ing. Alice Iskerková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova