Ing. Lucie Holubičková

Bakalářská práce

Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt

Marketing Communication Campaign for a chosen Product
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo najít přijatelnou marketingovou komunikační kampaň na vybraný produkt za použití veškerých získaných informací z oblasti marketingu, především využití marketingového mixu. V první řadě mi velice pomohl provedený marketingový výzkum, pro který jsem zvolila formu dotazování. V aplikační části jsem se věnovala charakteristice firmy, prostředí a jejich produktů. Následně …více
Abstract:
The aim of my Bachelor Thesis was to find the appropriate marketing communication campaign for a chosen product using all acquired information from marketing area, especially the use of marketing mix. In the first place the conducted marketing research has helped me for which I have chosen the form of questioning. In the application part I have applied to the company profile, its environment and products …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Oponent: Ing. Alice Iskerková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace