Obraz Brna cizincům žijícím na Jižní Moravě – Shadrach Kwasi Amankwatia Gyimah
Shadrach Kwasi Amankwatia Gyimah
Bachelor's thesis
Obraz Brna cizincům žijícím na Jižní Moravě
Image of Brno among foreigners living in South Moravia
Anotácia:
Tato práce má posoudit obraz Brna cizincům žijícím v Brně. Cílem diplomové práce bude sledovat trend pronikání cizinců do Brna, identifikaci obrazu Brna cizincům, zkoumání poznatků od cizinců o jejich pravděpodobnosti bydlení v Brně v příštím desetiletí a nakonec vypracování doporučení k marketingovému obrazu Brna. V této práci bylo použito jak kvalitativního, tak kvantitativního výzkumu: rozhovorů …viacAbstract:
This thesis is to assess the image of Brno to foreigners living in Brno. The objectives of the thesis will be to look at the trend of foreigners’ intrusion to Brno, identify the image of Brno to foreigners, examine foreigners comment on their likelihood to live in Brno in the next decade and finally to make a recommendation towards the mar-keting of the image of Brno. Both qualitative and quantitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Michaela Macková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Rozbor image vybrané firmy/značky
David Passler -
Analýza vývoje image produktu
Sára Marie Cimalová -
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
Patrycja Szuściková -
Postavení značky z hlediska její image na trhu
Adéla Lebedová -
Hodnocení image vybrané firmy/značky
Simona Goncalves -
Rozbor image vybrané značky / firmy
Jitka Heráňová -
Influenceři a jejich vliv na body image českých žen ve věku 15-25 let. Jaká je vlastně realita?
Natalie Zbuzková -
Image značky Poděbradka
Iva Machátová