Podmínky vzdělávání žáků s přiznaným 5. stupněm podpůrných opatření v běžných základních školách – Bc. Tereza Pruknerová
Bc. Tereza Pruknerová
Bakalářská práce
Podmínky vzdělávání žáků s přiznaným 5. stupněm podpůrných opatření v běžných základních školách
Conditions of education of pupils with the 5th level of support measurement in mainstream elementary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podmínkami vzdělávání žáků s přiznaným 5. stupněm v běžných základních školách. V teoretické části se práce věnuje vymezení pojmu kombinované postižení, jeho forem, popisem mozkové obrny, vývojem dítěte s postižením, legislativním rámcem vzdělání žáků s přiznaným 5. stupněm podpůrných opatření a jejich ucelenou rehabilitací ve školním prostředí. Praktická část pojednává o …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the conditions of education of pupils with 5th level of support measurement in mainstream elementary schools. The theoretical part deals with the definition of the concept of combined disability, its forms, description of cerebral palsy, development of a child with disabilities, the legislative framework of education of pupils with the 5th level of support measurement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h2th1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRUKNEROVÁ, Tereza. \textit{Podmínky vzdělávání žáků s přiznaným 5. stupněm podpůrných opatření v běžných základních školách}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/n2101n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Srovnání psychosociálního klimatu tříd prvního stupně běžné základní školy a základní školy s prvky montessori pedagogiky z pohledu učitele.
Anna STROUHALOVÁ -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v 1. třídě běžné základní školy z pohledu pedagoga
Barbora Davidová -
Práce se žáky s vývojovou dysfázií na prvním stupni běžné základní školy v Kladně
Adéla Fořtová -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Přechod žáka se sluchovým postižením z běžné základní školy na základní školu pro sluchově postižené
Petra DRÁBOVÁ