Vojtěch Dluhoš

Diplomová práce

Identifikace spotřebitelského chování na trhu videoher

Identification of Consumer Behaviour at the Video Game Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním v online prostředí. Dynamický rozvoj trhu videoher a souvisejících odvětví podněcuje zvýšenou snahu marketérů porozumět hráči, jeho návykům, motivům, jeho postoji k jednotlivým herním faktorům – zejména těm, které mají přímý vliv na zisk. Společnosti zaměřené na vývoj videoher vytvářejí zisk prostřednictvím několika různých metod. Jednou z těch komplexnějších …více
Abstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour in online environment. Dynamic growth of the video game market and associated sectors incentivizes increased effort of marketers to understand a player, his habits, motives, his attitude towards individual game factors – especially those that directly affect profit. Companies focused on development of video games create profit through several various …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2022
  • Vedoucí: Jaroslav Urminský
  • Oponent: Kateřina Jelenová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod