Identifikace spotřebitelského chování na trhu videoher – Vojtěch Dluhoš
Vojtěch Dluhoš
Diplomová práce
Identifikace spotřebitelského chování na trhu videoher
Identification of Consumer Behaviour at the Video Game Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním v online prostředí. Dynamický rozvoj trhu videoher a souvisejících odvětví podněcuje zvýšenou snahu marketérů porozumět hráči, jeho návykům, motivům, jeho postoji k jednotlivým herním faktorům – zejména těm, které mají přímý vliv na zisk. Společnosti zaměřené na vývoj videoher vytvářejí zisk prostřednictvím několika různých metod. Jednou z těch komplexnějších …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour in online environment. Dynamic growth of the video game market and associated sectors incentivizes increased effort of marketers to understand a player, his habits, motives, his attitude towards individual game factors – especially those that directly affect profit. Companies focused on development of video games create profit through several various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146836
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2022
- Vedoucí: Jaroslav Urminský
- Oponent: Kateřina Jelenová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analýza možností monetizace počítačových a video her
Jan Straka -
Typy monetizace videoherních produktů
Sendrei Sendrei -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká -
Vnímání aktuálních trendů ve videoherním průmyslu a monetizace současnými mileniály
Petra Fialová -
Trendy monetizace ve videoherním průmyslu
Samir Avdibegović