Identifikace spotřebitelského chování na trhu videoher – Vojtěch Dluhoš
Vojtěch Dluhoš
Master's thesis
Identifikace spotřebitelského chování na trhu videoher
Identification of Consumer Behaviour at the Video Game Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním v online prostředí. Dynamický rozvoj trhu videoher a souvisejících odvětví podněcuje zvýšenou snahu marketérů porozumět hráči, jeho návykům, motivům, jeho postoji k jednotlivým herním faktorům – zejména těm, které mají přímý vliv na zisk. Společnosti zaměřené na vývoj videoher vytvářejí zisk prostřednictvím několika různých metod. Jednou z těch komplexnějších …moreAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour in online environment. Dynamic growth of the video game market and associated sectors incentivizes increased effort of marketers to understand a player, his habits, motives, his attitude towards individual game factors – especially those that directly affect profit. Companies focused on development of video games create profit through several various …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146836
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2022
- Supervisor: Jaroslav Urminský
- Reader: Kateřina Jelenová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analýza možností monetizace počítačových a video her
Jan Straka -
Typy monetizace videoherních produktů
Sendrei Sendrei -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká -
Vnímání aktuálních trendů ve videoherním průmyslu a monetizace současnými mileniály
Petra Fialová -
Trendy monetizace ve videoherním průmyslu
Samir Avdibegović